Hvornår kan jeg forvente at få hjælp?

Vi håndterer og sender ordrer samt besvarer spørgsmål mandag til fredag kl. 09.00 – 14.00. Alle ordrer foretaget uden for disse tidspunkter vil blive behandlet den efterfølgende hverdag, og det samme gælder eventuelle spørgsmål via e-mail og telefon.
Vi kan kontaktes på følgende måder:

E-mail: amazingwebshopdk@amazing-jewelry.com

Telefon: + 45 2729 6080

En specifik vare/pris/information er ikke synlig i webshoppen. Hvad gør jeg?Har du spørgsmål til en eller flere varer på amazingjewelry.dk, kan du sende en e-mail til amazingwebshopdk@amazing-jewelry.com eller ringe på telefonnummer +45 2729 6080 Vi bestræber os på at besvare dine spørgsmål samt hjælpe dig hurtigst og bedst muligt.

Er varen på lager?
Varerne i webshoppen har vi altid på lager, medmindre andet er angivet under den specifikke vare. Hvis din ordre er gået igennem, og det alligevel viser sig, at varen ikke er på lager, vil du blive kontaktet på e-mail senest 2 hverdage efter din bestilling. Her vil du få information om den forventede levering. Du har ret til at annullere din ordre, såfremt du ikke vil vente på, at varen igen er på lager.

Hvad koster fragten?
Som køber betaler du fragten, og den er 29 kr. i Danmark ved køb under 499 kr. Vi betaler fragten, hvis du køber for over 499 kr.
Ved levering udenfor Danmark fremgår det ved ordre i shoppen under dit valg af det pågældende land.
Alle ordrer er forsikret ved forsendelse. Hvis din pakke er beskadiget ved modtagelse, bedes du oplyse om dette, når du kvitterer for pakken. I det øjeblik, du har kvitteret, bortfalder forsikringen. Du kan også vælge at afhente din orde i butikken på Strøget i København. Din ordre er klar til afhentning 2 dage efter ordre afgivelse.
 
Hvilke betalingsformer tilbyder I?
Betaling foregår på én af følgende måder, som du vælger i slutningen af din bestilling: Dankort, Visa, Visa-Dankort, MasterCard, American Express, MobilePay eller Paypal.
 
Er det sikkert at afgive kreditkortoplysninger på amazingjewelry.dk?
Amazingjewelry.dk krypterer dine kortoplysninger med systemet SSL (Secure Socket Layer). På den måde kan uvedkommende ikke aflæse eller hacke dit kortnummer og andre vigtige informationer under betalingen. Alle transaktioner varetages af Ingenico ePayments eller DIBS, når du handler i vores webshop.
Bemærk venligst, at den side, du angiver dine kortoplysninger på, ikke ser ud som resten af webshoppen. Det skyldes, at Ingenico ePayments og DIBS kræver, at siden skal være sikker, samt at dine oplysninger krypteres.
 
Hvornår trækker I min betaling?
Pengene bliver reserveret fra din konto, når du afgiver din ordre, hvorefter du vil modtage en mail. Pengene trækkes fra din konto, når vi afsender varen til dig.
 
Hvad skal jeg gøre, hvis mit betalingskort bliver afvist?
Hvis du ikke kan gennemføre betalingen, bedes du kontakte vores kundeservice på vores e-mail amazingwebshopdk@amazing-jewelry.com eller telefon + 45 2729 6080. Du kan ikke kontakte din bank og se, om de kan hjælpe dig.
 
Hvornår sendes og leveres min ordre?
Vores personale håndterer ordrer fra mandag til fredag i tidsrummet 9.00 til 14.00. Alle ordrer, der er foretaget uden for ovenstående tidsrum, vil blive håndteret den efterfølgende hverdag. Afsendelse sker normalt inden for 1-2 hverdage til den adresse, du oplyser ved bestilling.
Amazing Online ApS stiller ingen garantier for forsendelsesforhold, og derfor kan vi ikke garantere, hvornår du kan forvente at modtage din ordre.
 
Er min ordre forsinket?
I tilfælde af forsinkelse har du som forbruger ret til at annullere købet, såfremt din ordre er forsinket i forhold til det aftalte. Ønsker du at annullere købet, bedes du kontakte os på vores e-mail amazingwebshopdk@amazing-jewelry.com eller telefon + 45 2729 6080.
 
Leverer I til en postboks?
Når du modtager din ordre, skal du kvittere for den. Vi kan derfor ikke levere til en postboks.
 
Er det muligt at afhente min bestilling hos jer?
Du kan afhente din ordre hos:
Amazing Flagship Store
Frederiksberggade 6
1459 København
 
Kan jeg fortryde mit køb?
Du har ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter, at din pakke er modtaget. For at gøre brug at denne, bedes du skriftligt meddele Amazingjewelry.dk, at du ønsker at fortryde købet. Du kan ikke fortryde købet ved blot at undlade at hente eller tage imod pakken.
 
Kan jeg bytte min vare til noget andet?
Du har ret til at bytte dit køb inden for 14 dage efter, at du har modtaget din pakke. Du bedes skriftligt meddele os, at du ønsker at bytte din vare samt hvad, du ønsker at bytte den til. Herefter bedes du returnere varen til os, hvorefter vi sender den ønskede vare. Ved ombytning hæfter du selv for eventuel skade eller anden forringelse af varens værdi. Det gælder også den emballage, du modtager varen i. Det har betydning for gensalg af varen, om emballagen er beskadiget, da det vil medføre en forringelse af selve varens værdi. Det samme gælder, hvis du har åbnet varen eller undlader at sende emballagen med retur. Det er derfor dit ansvar at sørge for, at varen pakkes forsvarligt ind, når den sendes retur til os.
 
Hvordan returnerer jeg mit køb?
For at returnere din ordre, bedes du skriftligt meddele det til os. Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at undlade at hente eller tage imod pakken. Ønsker du at fortryde dit køb, skal du, når du tydeligt har meddelt os, returnere varen til os. Ved returnering hæfter du selv for eventuel skade eller anden forringelse af varens værdi. Det gælder også den emballage, du modtager varen i. Det har betydning for gensalg af varen, om emballagen er beskadiget, da det vil medføre en forringelse af selve varens værdi. Det samme gælder, hvis du har åbnet varen eller undlader at sende emballagen med retur. Det er derfor dit ansvar at sørge for, at varen pakkes forsvarligt ind, når den sendes retur.
Varer, der ønskes returneret, skal sendes uden unødig forsinkelse senest 14 dage gældende fra den dato, du har informeret os om, at du ønsker at fortryde dit køb.

Returnering foregår til følgende adresse:
Amazing Online ApS
Hovedgaden 512
2640 Hedehusene
 
Hvordan refunderes mine penge?
Refundering af dine penge vil ske til det betalingskort, du har brugt ved bestilling af din ordre. Du kan typisk se pengene på din konto inden for nogle dage efter. Har du spørgsmål, der vedrører din bankkonto, bedes du kontakte din bank.
 
Hvordan reklamerer jeg over en vare?
Har du modtaget en vare med fejl eller mangler, eller er der en vare, du ikke har modtaget, bedes du kontakte vores kundeservice på e-mail amazingwebshopdk@amazing-jewelry.com eller telefon + 45 2729 6080, og du vil modtage hjælp hurtigst muligt.